dc.contributor.author | Nagherneac, Anna | |
dc.contributor.author | Hăbășescu, Angela | |
dc.contributor.author | Dascăl, Olga | |
dc.date.accessioned | 2020-11-30T09:56:16Z | |
dc.date.available | 2020-11-30T09:56:16Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://moldlis.bnrm.md//handle/123456789/1271 | |
dc.description | Nagherneac, Anna. Resurse şi servicii informaționale on-line oferite de BȘ USARB în condiţiile pandemiei de covid-19: [comunicare în cadrul mesei rotunde online „„Accesul Deschis - construirea echității structurale și a incluziunii” parte din Săptămâna Internaţională a Accesului Deschis, ASEM, 21 octombrie 2020] / Anna Nagherneac, Angela Hăbășescu, Olga Dascăl. - Chișinău, 2020. - 28 slide. - Prezentare PowerPoint. | en_US |
dc.description.abstract | Accesul la informaţie, resursele şi servicii informaționale on-line oferite de BŞ USARB în condiţiile pandemiei de COVID-19 rămâne scopul fundamental al bibliotecilor universitare moderne şi acest fapt va fundamenta strategiile lor de dezvoltare: 1. Creşterea surselor digitale şi dezvoltarea tehnologiilor informaţionale va permite ca biblioteca să devină segmentul cel mai important în sistemul de informare universitară cu impact asupra calităţii procesului de instruire. 2. Specialiştii în domeniu consideră că biblioteca viitorului se va prezenta ca o bază de date cu informaţii excelent indexate şi accesibile la comanda oricărei persoane conectate la reţea de oriunde. 3. Pentru a deveni utile şi adecvate necesităţilor, acestea trebuie organizate, prelucrate astfel, încât utilizatorul să aibă posibilitatea de a selecta şi accesa cu precizie şi rapiditate informaţia dorită, din mulţimea celor existente. | |
dc.language.iso | ro | en_US |
dc.subject | acces deschis | en_US |
dc.subject | open access | en_US |
dc.subject | servicii de bibliotecă | en_US |
dc.subject | library services | en_US |
dc.title | Resurse şi servicii informaționale on-line oferite de BȘ USARB în condiţiile pandemiei de covid-19 | en_US |
dc.type | Presentation | en_US |