Show simple item record

dc.contributor.authorVasilica, Victoria
dc.date.accessioned2022-04-15T10:41:08Z
dc.date.available2022-04-15T10:41:08Z
dc.date.issued2022-04
dc.identifier.urihttp://moldlis.bnrm.md//handle/123456789/1520
dc.descriptionVasilica, Victoria. Particularitățile de lectură în comparație intergenerațională / Victoria Vasilica // Magazin Bibliologic: Revistă ştiinţifică şi bibliopraxiologică. – 2022. – Nr 1/2. – P. 63-69. DOI 10.5281/zenodo.6374662en_US
dc.description.abstractLectura ca metodă de conectare a generațiilor este o metodă care stă la baza programelor naționale de lectură în mai multe țări. Autorul se referă la rezultatele studiului național “Lectura în comparație intergenerațională”, realizat în perioada 29 noiembrie-17 decembrie 2021, în cadrul Programului Național LecturaCentral.en_US
dc.description.abstractReading as a method of connecting generations is a fundamental practice of the national reading programs in many countries. The author refers to the results of a country level analysis "Reading in intergenerational comparison", conducted between November 29th and December 17th, 2021, within the LecturaCentral National Reading Program.
dc.language.isoroen_US
dc.publisherBiblioteca Națională a Republicii Moldovaen_US
dc.subjectlecturăen_US
dc.subjectProgramului Național LecturaCentralen_US
dc.subjectMagenta Consultingen_US
dc.subjectbibliotecă publică teritorialăen_US
dc.subjectreadingen_US
dc.subjectLecturaCentral National Programen_US
dc.subjectterritorial public libraryen_US
dc.titleParticularitățile de lectură în comparație intergeneraționalăen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record