Show simple item record

dc.contributor.authorDmitric, Ecaterina
dc.date.accessioned2020-04-22T11:10:26Z
dc.date.available2020-04-22T11:10:26Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttp://moldlis.bnrm.md/handle/123456789/1126
dc.descriptionDmitric, Ecaterina. Analfabetismul funcțional prin prisma abordării filosofice / Ecaterina Dmitric // Magazin bibliologic: Revistă ştiinţifică şi bibliopraxiologică. - 2020. - Nr 1/2. - P. 43-47.en_US
dc.description.abstractAnalfabetismul funcțional reprezintă o problemă actuală la nivel internațional, dar și național care este un subiect de interes în activitatea bibliotecilor. Scopul articolului constă în sensibilizarea privind fenomenul de analfabetism funcțional și atenuarea acestuia prin dezvoltarea abilităţilor de înțelegere a unui text ale utilizatorilor de bibliotecă, prin utilizarea unor abordări și metode fi losofi ce. Valoarea practică a celor expuse în articol constă în contribuţia bibliotecilor la prevenirea analfabetismului funcțional prin implementarea unor metode inovatoare în activitatea de bibliotecă.en_US
dc.description.abstractFunctional illiteracy is a current problem at both international and national levels, which makes a topic of interest for activity of the libraries. The aim of the article is to raise awareness of a phenomenon “functional illiteracy”, and reducing it through developing in library users some skills of understanding texts, by using philosophical approaches and methods. The practical value of information displayed in the article consists in libraries contribution to prevention functional illiteracy by implementation of innovative methods in library activity.
dc.language.isoroen_US
dc.publisherBiblioteca Națională a Republicii Moldovaen_US
dc.subjectanalfabetism funcționalen_US
dc.subjectlecturăen_US
dc.subjectmetode de lecturăen_US
dc.subjectfunctional illiteracyen_US
dc.subjectreadingen_US
dc.subjectreading methodsen_US
dc.titleAnalfabetismul funcțional prin prisma abordării filosoficeen_US
dc.typeArticleen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record