Activități promoționale privind promovarea cărții și lecturii
Abstract
Promovarea este o variantă calitativă care are ca scop prezentarea indirectă (nepersonală), orală sau vizuală/scrisă a unui mesaj în legătură cu un produs, un serviciu bine definit, sau a unei instituții (biblioteca). Pentru o mai bună promovare avem necesitatea de a folosi tehnici de promovare, care sunt principalele modalități prin care produsele, serviciile şi instituțiile (biblioteca) sunt popularizate către masa largă a membrilor comunității.
Description
Ghimpu, Natalia. Activități promoționale privind promovarea cărții și lecturii / Natalia Ghimpu // Lectura la răscrucea drumurilor salvatoare : Recomandări in sprijinul celebrării primei ediții a „Zilei Naționale a Lecturii” / Biblioteca Națională a Republicii Moldova ; ediție coordonată de Vera Osoianu, Ecaterina Dmitric ; contribuții: Vera Osoianu [et al.] ; director general: Elena Pintilei. – Chişinău : BNRM, 2023 (Primex-Com). – P. 67-72. – ISBN 978-9975-119-57-3.